Wednesday 5 June 2013

PAST vs NOW

dah nak dekat 3 bulan rasanya bercuti.
oh mayn! cepatnya masa berlalu
sekarang dah bulan 6
3 bulan lagi umur dah meningkat naik.
19? Ya Allah. rasa macam tak percaya :'

apa kau buat sepanjang cuti?
besarkan badan.
tambah lemak.
latih diri jadi semakin malas.
TIPIKAL boleh tak aku ni.

okay tak.
serius.
aku bekerja.
percaya tak? aku pun tak percaya :'
dulu lepas SPM kerja paling lama tahan seminggu.
hew hew :'
bajet manja yang pemalas nauzubillah.
HAHA

okay dah.
sekarang dah sebulan lebih bekerja.
Alhamdulillah. boss okay.
office- mate pun okay.
hello, kawan kawan aii stok mak mak okay.
beruntung kan?
rasa penuh kasih sayang walaupun pishang sebab awkward pada mulanya nak berborak.
tapi diorang layan aku macam anak.
selalu gila floor aku buat pot-luck
hari- hari ada je rezeki yang datang.

ALHAMDULILLAH Ya Rabb :')

bekerja sebagai kuli.
makanya tak perlu nak demand lebih yedak.
gaji pun tak payah berkira.
pengalaman dan pengetahuan itu yang lebih manis.
kontrak sebenarnya sebulan je.
tapi penyelia aku berhajat dan panjangkan lagi tempoh hayat aku di sini. acehhh
Alhamdulillah lagi :')

dekat sini jugak la aku kenal Along.
Along tu siapa?
nanti aku cerita.hihi suspen sikek yedak.

terima kasih untuk tempoh yang berharga ini.
siapa cakap aku tak boleh bangun.kan?
Alhamdulillah.
Terima kasih untuk semua yang memberi semangat,
yang hulur telinga untuk dengar
yang tak putus- putus yakinkan diri ni.

semoga Dia membalas korang semua :)

olalala. ni la dunia aku di siang hari :')

 yes! im okay now. thank you guys :'

"Sometimes, the hardest thing and the right thing are same."
okay dah.
terima kasih semua.
*hugs