Thursday 18 July 2013

HOUSEMATES


hai uolls. dah nak dekat 3 bulan dah rupa- punya aku bercuti. pejam celik pejam celik dah bulan 7. dah Ramadhan balik. bila cerita bab bulan puasa ni, alhamdulillah, dah nak masuk 10 hari dah berpuasa. sekejap je rasanya :') dan dan je aku terus terindu dekat mereka mereka yang dulu dulu kat Kuantan tu. okay jap. noted that i didn't miss Kuantan. tapi rindu orang yang ada dekat Kuantan. okay lagi sekali, noted that yang bukan semua orang aku rindu. tapi certain peoples je kay. kiranya macam favourite people la.

malam ni, sebelum mereka mereka ni tidur, bermulahlah segala adengan adengan menggila masing- masing.

FYI, esok keluar result penerapan kami semua.
moga moga dipermudahkan semua.
moga moga itu juga keputusan yang terbaik untuk masa depan kami.
Amiiiinn :')

siapa tak cuak beb. punyalah debar kan. sebab tu la malam ni aku update blog ni tetengah malam. ratio untuk tidur malam ni 20:80 je tahuu. ketaq dia. Allah :/  okay okay. back to the story. rindu aku dekat diorg ni, hanya Dia je yang tahu. teramat gila tahu tak. rindu nak melepet dekat katil bawah sesama sampai terlelap sebab sibuk bergurau. cuba bayangkan 3 katil single cantum cantum tidur berlima. badan kalau memasing kecik tak kesah. ini tak. Allah, rindunyaaa. bangun sahur sama sama. nak kejut bangun je dah satu hal. kengkadang tu bangun tak bukak mata pun. capai mineral water tepi katil je. dah dapat teguk sikit tidur balik. rindu tahu. kalau kat rumah ni lain. beza dia banyak sangat antara keluarga dengan kawan kawan. 

Kawan, 
untuk result penerapan esok, 
good luck, all the best, have faith okay.
walaupun kita dah doa sesama tadi.
moga moga dapat tempat yang sama even course lain lain sekalipun.
kita buddyz, takkan terpisah. acehhh
acah acah hipster kejap.

dan moga moga jauh mana pun kita nanti, harap harap tak dilupakan la. terima kasih untuk setahun kita face prob sesama kan. sem dua time aku down gila tahap hanya Allah je yang tahu masa tu, terima kasaih sebab korang ada. terharu gila weyhh. bukan setakat mereka berempat ni je, tapi ada yang lain jugak. terima kasih sangats sangats sangats. rinduu gila nak peluk cium. wuu. moga moga Allah menjaga kalian untuk aku :') 

thiss..them!
syapipit :) shemuts :) ira :) and ryna :) 
*click dekat nama tu okay

and this,
*click dekat nama tu okay

Thanks guys. walaupun aku dah pernah buat entri ke pasal ni,
aku tak kisah. aku nak jugak update pasal ni lagi.
janji aku dapat la nak hilangkan rindu sikek. acehhhhh :")

babies, 
jaga diri okay,
dan kokod, mohon kuat selalu.
ada hadiah besar untuk orang yang banyak sabar. aite?
dan yang lain lain, teruskan usaha,
belajar rajin rajin
moga moga boleh manfaatkan untuk mereka meraka di luar sana,
pada masa hadapan. InsyaAllah.
me loveee uolls. kerana Allah Taala :')
dan yang lain lain pun, sama jugak :)